Tisdag

Godmorgon!
Hoppas att allt är bra med er idag. Jag sov nästan 9 timmar i natt så är jag trött idag blir jag sur! Var jätteskönt att lägga sig så tidigt. Pratade med Robert en stund igår också. Saknar honom jättemycket! Dock har en vecka gått förvånansvärt snabbt så förhoppningsvis gör resten av tiden det också. Hade varit jättekul att åka ner och hälsa på men jag har ett alltför packat schema för att det ska gå 😦

Idag går jag i skolan 8-16, bläääää! Det är få saker jag tycker så illa om som långa skoldagar. Tycker att man borde ha lärt sig vid det här laget men nej.

Efter skolan ska jag rida WE med båda mina hästar. Finns en anledning men den får ni inte veta ännu 😉 När det är klart sen måste jag plugga massor. Usch på det. Hästskötarexamen nästa måndag och innan det prov i religion och en hög med svenska. Hade egentligen velat fokusera på bara hästskötarexamen men det är som det är.

image

Nu ska jag dricka upp mitt te och sen mocka.

Lämna en kommentar